Re: BH6 - ciekawostka (długie?)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 17 Nov 1999 - 00:52:48 MET

Dnia Tue, 16 Nov 1999 22:21:35 GMT, Jarosław Kamper
<jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl> napisał/a:

>Posiadam tą wspaniałą płytę i zapragnąłem dokonać upgrade'u biosu.
>Przeczytałem książeczkę, ściągnąłem najnowszy bios (z 29.10.1999 - NX?)

Wersje plyty masz na pewno 1.1 ?

>informacjami o dyskach. Czy to normalne? Jak to wygląda w innych
>wersjach??? - w starym tak bardzo się nie nudziłem, aby naciskać
>wszędzie F1 ;-)))

Kiedys przy starym biosie tez to zauwazylem. Wiec moze nie normalne, ale
nie robiace krzywdy :)

>Poprzedniego biosa miałem z 5.5.1999 (nie pamiętam oznaczenia), ale na
>szczęście go sobie zgrałem.

Na stronie u Abita, czy na ich FTP tez przeciez jest.

>wyjściu się resetuje (na obu biosach i obu Windach98) - myślałem, że to
>wina biosu. Jak to u Was wygląda?

Dziala bezproblemowo. Windows 98SE oraz Windows2000.

>restart (ze zgłoszeniem biosu i zliczaniem pamięciu włącznie) pod Windą
>98 i 98SE, ze standardową częstotliwością, jak i każdą inną, na starym i
>nowym biosie -o co tu chodzi???

Np. zle/stare drivery do k. graficznej.

>Myślałem, że mój Celer 366 pójdzie na 550 - zawsze miałem 500, przy 523
>zwis po krótkiej pracy, a nie będę zwiększał napięcia - przy 550 i 2,1V
>zwis po paru minutach - na starym biosie nie startował na 550. Teraz
>też. Przy ustawieniu 5,5x90 nie pokazuje już 450 tylko 500.

Aha, 90MhzFSB wiec rev. plyty 1.1 :)
BTW Moj celeron 366 dziala przy 2.0V na 550Mhz bez problemu juz miesiacami.
Na 566 takze.
Przy 616Mhz trzeba mu dac 2.1V bo lubi sie zwiesic. A to wszystko z
maciupkim radiatorkiem.

>sprawia, że L wygląda jak Winda) w 1024x768x24bit 86Hz, odpaliłem
>Netscape'a w wersji 4,5, a następnie w wersji 4,7 (dwa naraz). I tak
>sobie biegał stabilnie - nie chciałem go pałować i po 15 minutach
>wróciłem do standardowych ustawień - 366_at_500 2,0V ;-))) Co Wy na to???

Nic. Masz kiepsko podkrecalny procesor :))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl