Re: update - gwarancja

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 23:21:39 MET

Podemus wrote:

> kupilem sobie niedawno plyte abit be6 do ktorej sciagnelem nowa wersje
> biosu. Troszke sie balem wgrywac ale zrobilem to i sie oplacalo.
> Zwiasku z tym mam pytanie :
> - wczesniej mialem inna plyte w ktorej siadl mi controler portu szeregowego,
> jesli by sie przydazyla sie taka sytuacja i by wykryto ze abgrejdowalem
> biosa to czy mialo by to jakies znaczenie na uznanie gwarancji?

Najbezpieczniejszym rozwiązanie wg mnie jest zgranie starego biosu przed
upgrade'owaniem i zrobienie sobie dyskietki startowej przegrywającej stary bios
po jej włożeniu i odpaleniu kompa. Jak Ci coś padnie, wkładasz takową
dyskietkie, odpalasz kompa i po zawodach - masz płytę w stanie takim, w jakim ją
zakupiłeś. Warunkiem oczywiście jest bootowalność z A:\ oraz autoexec.bat na
dyskietce z odpowiednią komendą oraz wymagane pliki. Jeżeli Twoja płyta ulegnie
uszkodzeniu, a będzie na tyle sprawna, że wybootuje z dyskietki - jesteś w domu
;-))) Jeżeli nie, to sklep Ci się i tak nie przyczepi do biosu, bo jak go
zobaczą? ;-)))

--
        Jarosław Kamper
jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl