Odp: Modem na dwa PC-ty

Autor: zaroovka (cyber_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 22:23:57 MET

Witam...

Gwoli wyjasnienia to Windows 98 Second Edition vel Drugie Wydanie.
A rzeczona opcja to Internet Connection Sharing.
Aby dzialalo, komputery musza byc spiete w siec lokalna.
Specjalnie zainstalowalem sobie W98 DW, aby uaktywnic ta opcje. Niestety,
wszelkie zabiegi nie uruchomily ISC. Tzn. uruchomily, ale po polaczeniu z
0202122 otrzymywalem za kazdym razem IP 0.0.0.0 (maska 255.255.255.255) i
nie moglem korzystac z sieci. Natomist drugi komputer w ogole nie widzial
Sieci.
Postepowalem zgodnie z zaleceniami krok_po_kroku zamieszczonymiw CHIP 9/98
str. 188 - nic.
Kombinowalem na rozne sposoby - nic.
Zadzwonilem do CHIP Hot Line - nie wiedzieli za bardzo jak mi pomoc - sic!
Napisalem do autora artykulu, Pana Marcina Pawlaka - do dzisiaj nie dostalem
odpowiedzi, nawet kilku slow, ze nie ma czasu na pomoc, po prostu nic.

Wreszcie zrezygnowalem. Teraz temat powrocil. Moze ktos tutaj mial podobne
przejscia i wie jak nalezy postepowac z ICS ???

Pozdro

Criss vel zaroovka

Użytkownik Marcin Ogłaza <butcher_at_gold.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:383031e4_at_news.vogel.pl...