Suspend i win95

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 22:27:33 MET

Witam

Mam problem z powróceniem mojego komputera w normalny stan pracy z trybu
suspend. Wszystko dzieje się pod win95osr2.1 - naciskam bądź guzik Power
(jednokrotne krótkie naciśnięcie nie powoduje wyłączenia kompa ale tylko
uśpienie - tak sobie ustawiłem w BIOSie) lub z menu start wybieram
"wstrzymaj" i po tym komputer elegancko przechodzi w ten stan (monitor
również) ale mam często problemy z "obudzeniem" go. Z reguły monitor się nie
chce załączyć - i to zwykle po dłuższym czasie uśpienia.
Mam płytę Abit BH6 - w BIOSie ustawiłem oczywiście wszystko jak należy
(chyba) - tj. np. budzenie za pomocą ruchu myszki, itd. Kombinowałem z
ustawieniami na wiele sposobów a i tak nic to nie dało.

Macie jakieś rozwiązanie tego problemu?