Re: Czarno-bialy text mode. Jaka przyczyna?

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 21:39:22 MET

Mr. Free napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Czasami zdarza mi sie ze wszystkie tryby tesktowe oraz graficzne
>kolorowe mam czarno biale. Pojawia sie to od czasu do czasu a
>przechodzi roznie. Czasami po jednym resecie, czasami znika bez sladu
>po 2 dniach. Czym to moze byc spowodowane? Sprawdzalem juz caly
>sprzet. Podociskalem wszystkie karty i wtyczki, zmienialem
sterowniki.
>Krotko mowiac wyprobowalem chyba wszystko. Bez rezultatu. Co jakis
>czas czuje sie jakbym mial czarno bialy monitor.

A nie wlaczasz przypadkiem komputera z odlaczona wtyczka kabla
monitora od karty graficznej? Bo jesli karta graf. nie zobaczy
monitora to przechodzi w tryb mono, a jesli jest wyjscie TV to
uaktywania to wyjscie. Ew. jeszcze szwankuje ci monitor.

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek