piekielny intel740 (a właciwie jego bios)

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 20:55:06 MET

Czołem

Niech mnie ktoś oświeci jakiego vflasha (której wersji) muszę użyć aby
updatnąć bios w swojej i740 (raczej noname) bez tv-out'u ,używałem
flasha z 26.03.99 i pisze mi on że nie może wykryć typu kostki flasha.
Czy były karty z tym chipsetem na magistrali agp nie mające flash'a ?
Kostka jest podłużna i jest w podstawce a na niej jest napis fastware.
Jeżeli coś wiecie dajcie jakieś info .
Z góry thx

--
Pozdrowienia Vitto