Re: Instalacja FLY Video 98

Autor: Mr. Boss (mrboss_at_kki.net.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 12:17:24 MET

mi chodza calkiem ok nie bylo problemow przy instalacji.

chociaz obraz na niektorych kanalach (kablowka) jest
pokryty jakims pasem.

acha - program do odbioru kanalow z orginalnej plyty
jest do d ... - polecam JTV 3.0 - rewelacja i doskonale
dziala z pilotem - obsugujac duzo innych programow

pzdr

apacz / mkalien napisał(a) w wiadomości: ...
On Tue, 16 Nov 1999, Darek wrote:

> Kto mi pomoże poprawnie zainstalować kartę telewizyjną Fly Video 98?

Jesli CI wykrywa kanaly na czestotliwosciach x,25 mhz
i dzieja sie inne rozne rzeczy
to zalatw sobie plyte ze sterownikami z fly video 95
bo te z 98 sa do du..py

  marcin
apacz_at_irc.pl