Re: SETI Dlaczego Norway musi odpasc

Autor: Marek Wlodarz (marekw_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 11:54:28 MET

In article <80rb89$6ej$2_at_sunsite.icm.edu.pl>, Rudy102 wrote:
>Przyrost nowych uczestnikow w PL jest o 55,8 % wyzszy niz w Norwegii, a
>o164% przeliczonych pakietow.
>(Dane powyzsze nie uwzgledniaja pelnego miesiaca).
>Jesli tempo z ostatniego tygodnia utrzyma sie to pod koniec przyszlego
>weekend'u powinnismy przeskoczyc Norwegie.
>pat
>
>PS
>
>Niepokojace sa jakies dziwne wszystkie pozycje od gory w dol do "adaso" na
>liscie polskich grup. Niedawno ich nie bylo, a teraz sa ze sporymi wynikami.
>Do tego czasami sa, a czasami znikaja.

To nie jest niepokojace, to jest wk.... Otoz Twoje kalkulacje (ja tez sie w
cos takiego bawilem) nie biora pod uwage faktu, ze owe 25% przyspieszenia to
w 80% skutek dzialan cheaterow - roznych boosterow. freakych, seti busterow
itp., ktorzy sier nota bene juz nawet nie kryja z tym, ze sa oszustami. Po
odjeciu ich niestety zostaje znacznie mniej - i to juz nie wystarczy.
Dokladniejsze liczby sa na http://venus.ci.uw.edu.pl/~marekw/seti_ind.htm

Aha - musze dodac, ze jestem za tym, zeby tych cheaterow wywalic na zbity
pysk - i niech odejma nam te lewe wyniki. Wole byc na 20 miejscu na swiecie,
ale wiedziec, ze nie jest to zasluga kanciarzy.

Marek W.