Re: Problem z usrobotics'em

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 11:27:24 MET

Tomek Czyz napisał(a) w wiadomości: ...
>Kupilem modem US Robotics Sportster 56K Flash upgrade. Zrobilem upgrade do
>standardu v90.
>Teraz modem laczy sie maksymalnie z predkoscia 21600, tylko czasami (czytaj
>bardzo rzadko) szybciej.
>Czy ktos wie co z tym fantem zrobic?

Z karabinem do BOK'u TPSA(o ile masz homologacje bo inaczej to wysmieja).
U mnie na jednej ulicy zainstalowali kretyni jakies filtry tak ze
maksymalnie moge pojechac na 31K a szlo wczesniej juz na 49K. Z reguly
fiaskiem konczy sie laczenie na V90 takze zeby wogole sie polaczyl trzeba
ustawic maksymalnie V34 i wtedy predkosc oscyluje w granicach 28-31K.