Re: Compaq DeskPro XL 590 i BIOS

Autor: Robert Wisniewski (rwisniewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 08:44:23 MET

Pawel Kubacki wrote:

> Compaq ma osobna partycje z biosem.
> Musisz uzyc fdiska do zmiany aktywnej partycji
> Reboot
> i gotowe

Gucio prawda.
Compaq ma, ale nie zawsze, osobna partycje z PROGRAMEM do zmiany ustawien BIOS,
testowania itp.
Jesli jest poprawna partycja systemowa (Compaq) bootuje sie z niej wciskajac
klawisz F10, gdy w prawym gornym rogu monitora miga prostokacik.
Jesli takiej partycji nie ma, nalezy wystartowac z dyskietki.
Znajdziesz tutaj:
http://www.compaq.pl/support/files/desktops/us/software/1206.html

Pozdrawiam
Robert W