Odp: Zmiana kolejnośći liter partycji dwóch HD

Autor: Dominik (dominik_at_wbc.krak.pl)
Data: Tue 16 Nov 1999 - 08:29:20 MET

> Coś malutkie te dyski... nawet, jeśli przyjąć, że
> chodziło Ci o megabajty, a nie milibity. ;-)

Jak słusznie zauważyłeś zrobiłem parę błędów, moja wina
te dyski to były :
seagate 850 MB
seagate pro 2,5 GB
caviar 2,5 GB
fujitsu 2,5 GB
samsung 3,2 GB
fujitsu 4,3 GB

> I im więcej megaherców/gigabajtów/efpeesów, tym większa jest
> ta złośliwość... :)

Kiedyś znajomy z płaczem prosił mnie o pomoc, bo miał dysk
z którego nie dało się za żadne skarby zdiąć, ani założyć partycji.
Były założone dwie po 1,5 GB. Kolega wszystko robił za pomocą
fdiska, a tam dysk 2,5 GB był widziany jako 3 GB i po sformatowaniu
w windzie były dwa dyski widoczne, ale pojawiały się błędy.
Po naprawieniu przez zdięcie partycji (specjalnym programikiem)
wszystko wróciło do normy 2,5 GB.
Tylko zastanawiało mnie jak mu się udało założyć te partycje, bo drugi
raz go prosiłem o tą sztuczkę to mu się juz nie udało.

pozdrawiam Dominik
What is the MATRIX ?
ICQ UIN 47017788