i nastepna rzecz: klawiatura.

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 22:15:16 MET

Prosze sie nie smiac ;)

Udalo mi sie zjechac moja aktualna klawiature, prawdopodobnie za duzo maili
i icq ;)

Powaznie. Rozmawiamy o klawiaturach ps/2.

Czego mniej wiecej szukam i chce od klawiatury:

- najwazniejsze: miekka (zeby mozna bylo szybko pisac), i jesli mozna -
cicha.
- duzy enter (wyzszy niz standardowy klawisz, unlike np.: dell)
- duza spacja (unlike: tanie chicony)
- jesli mozna, to male winklawisze (unlike: chicony)
- estetyka: wole jednorodnie biala, ale niekoniecznie.
- jesli to ma jakies znaczenie, przyzwyczailem sie juz do backslasha przy
prawym shifcie, na dole. Ale przeboleje zmiane bez problemu.

Moja taka tania, biala BTC, jest juz w tej chwili zdecydowanie zbyt twarda
(na poczatku bylo lepiej, to nie zart, no chyba ze to dlatego ze jest brudna
;). Poza tym w miare niezle.

Standardowo prosze o porady i adresy, kontakty etc. w Warszawie.

Jesli bedzie potrzeba zaplacic wiecej niz 50zl, nie ma problemu.
O ile oczywiscie warto.

Pozdrowionka,

--
Jacek Fiok