smieci na wyswietlaczu w laptopie.

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 22:10:19 MET

Tiaaa, no wiec mam takie cos, co sie nazywa 'toshiba satellite 200CDS':
pentium100, 24mb ram, 850hdd, color DS 12'', grafika Chips&Tech. 65550.

(uzywam ok. pol roku, z tym ze wczesniej to bylo uzywane jeszcze mniej
wiecej poltora roku.)

Co sie stalo: na gornej polowie ekranu, niezaleznie od trybu, pojawily sie
kolorowe paski, pionowe, w odstepie co jakies 5mm.

Juz raz kiedys mialem cos takiego, zniknelo po pol godziny;
teraz wrocilo i nie wiem o co chodzi.

Wydaje mi sie ze to jednak cos sprzetowego, ale ja sie na tym W OGÓLE nie
znam. znaczy na notebookach i ich display'ach.

Moze ktos pomoc? O co chodzi? Czy, gdzie, jak i za ile da sie to naprawic?

Mieszkam w Warszawie.

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok