Re: AMD czy Celeron

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 19:32:36 MET

On Mon, 15 Nov 1999 16:28:01 GMT, Konrad Anikiel
  <akonrad_at_polbox.com> wrote:

>On 14 Nov 1999 09:29:59 GMT, ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Lukasz
>Rewerenda) wykaszlał:
            ^^^^^^^^^^^^ masz zle skonfiturowany njusrider, gdyz
                         ciesze sie dobrym zdrowiem i czystym
                         tembrem glosu :-)

>Mam celerona 366 na Asusie p2bb (AT) i wychodzi, że jestem głupi, bo
>żeby przyspieszyć komputer muszę wymienić procesor, a nie tak jak
>każdy mądry AMD-kowiec wywalić cały komputer i kupić nowy.

Prosze sie nie ekscytowac. Nie twierdzilem, ze SS7 jest technologia
przyszlosciowa, a jedynie, ze pod Linuxa AMD k6-3 nadaje sie lepiej,
anizeli Celeron czy nawet PII.

Dodam jeszcze, ze nie kazdy wymienia tak czesto procesory. Ekonomicznie
wymiana Celerona na PIII jest zreszta dla mnie niepewna. Gdyby
takie wymiany sie oplacaly, to obserwowalibysmy teraz masowe
zainteresowanie procesorami SS7, ktore mozna wetknac do wiekszosci
niegdys "przyszlosciowych" plyt chodzacych z Pentium MMX itp.
Obserwujesz cos podobnego? Bo ja raczej widze, ze takie plyty
laduja w lamusie -- razem z pamieciami -- a ludzie kupuja Celerony.
Tak samo bedzie za rok -- dwa. Przyszlosciowe architektury to
fikcja, producentom na tym nie zalezy.

>Mam w pracy podwójnego celerona 366_at_550 i szybszego komputera w życiu
>nie widziałem. Zaproponuj alternatywę na AMD :-)

Oczywiscie, nie zaproponuje. AMD okupuje inne tereny. Nadmienie jeszcze,
ze pisalem wyraznie o mozliwosciach podkrecania wersji 400 Mhzowej,
a z tym jest znacznie wiekszy problem niz z cudownymi seriami 366...

LR