problem z Abit Bh6

Autor: Robert Magdziak (trebor_at_mi.com.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 17:11:16 MET

Zmieniłem sobie płyte główna jak w subj. Na IDE1 mam dysk 4G, na IDE2 drugi
dysk 1,6G WD w kieszeni (master) i CD-ROM ATAPI.
Po uruchomieniu kompa płyta nie widzi dysku w kieszeni, po starcie windozy
nie widac tez Cd-ka. Dysk pojawia sie przy kolejnym starcie kompa lub
wystarczy że w trakcie pierwszego startu zrobie ctrl-alt-del (ale nie reset)
i wszystko gra, do końca pracy i przy kolejnych startach jest juz widoczny.
na innym pececie dysk 1,6 zglasza sie za kazdym razem (mam go w kieszeni).

Czy ktos z listkowiczów zna jakies lekarstwo? Bios Abita mam najnowszy,
zmieniałem kieszen, kabelek, kombinowałem z setupem ale jakos bez szczescia.
W końcu zmieniłem i dysk na Fujitsu 850 - dalej to samo - przy pierwszym
starcie dysku niet.

Robert