Re: Zmiana kolejnośći liter partycji

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 15:16:29 MET

Dominik wrote:

> Najłatwiej to osiągniesz zdejmując partycje z seagate
> i założysz tam rozszerzoną partycje dos i póżniej dysk
> logiczny i po sprawie.

U mnie coś się potem kaszaniło, taki dysk był widziany jako
2 dyski, ponowne uruchomienie fdiska pokazywało jakieś
bzdury. Pomogło dopiero wtedy, jak założyłem bardzo małą
partycję primary jakiegoś typu nierozpoznawalnego przez DOS
i za nią partycję extended i dysk logiczny.

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl