Re: sprzet do obrobki grafiki

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 10:57:11 MET

On Sat, 13 Nov 1999 21:41:59 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

> [...]
Savage chyba nie jest najlepszy do takiej zabawy, TNT owszem ale tylko
firmowa karta.

>Matrox Millenium G400 a jak Ci? nie sta? to G200...
Jesli juz G400 to najlepiej Dalhead. Podlaczenie dwoch monitorow
eliminuje prodlem braku miejsca na desktopie np. przy pracy z
Photoshopem. Bawilem sie czyms takim i szczerze polecam (oczywiscie
jesli temat obrobki grafiki traktujesz powaznie). Generalnie karty
Matroxa produkuja bardzo dobrej jakosci obraz co ma szczegolnie duze
znaczenie gdy posiadasz doby monitor.
W kwestii kart do gafiki Matrox to chyba najlepsze rozwiazanie.

>Osobiście pracuj? na Viperze 550 (TNT1) i ta karta genetuje tak?e b.dobrej
>jakości obraz...
To chyba generalnie domena kart markowych...

>W ka?dym razie do prac graficznych nie kupuj kart ma?o znanych firm ( typu
>w?aśnie nVidia).
???????? przeciaz nVidia to producent chipa (podzespolu) a nie samej
karty!!!!!
O jakosci (przy tym samym chipsecie) decyduje glownie jakosc wykonania
samej karty i jakosc uzytych podzespolow (filtry itp).

>O savage-u nie napisz? bo w ?yciu ?adnego na oczy nie widzia?em...
Troche malo porfesjonalny chip...

Pozdrowka
GLide