Wolny dysk IBM

Autor: czoper (czoper_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 15 Nov 1999 - 08:31:41 MET

Mam ibm-a 15 gb i na poprzedniej plycie - atrend 1020, mimo ze widoczny
tylko w polowie :-( pokazywal w NU (wiem, ze to marny pomiar, ale zawsze ;-)
wydajnosc powyzej 9 MB/s, dzis na a-trend 5220 pokazuje tylko 4 z hakiem.
Dawniej pracowal w pio4, a teraz udma - dlaczego tak jest?
Aaaaaaa jeszcze. Dawniej byl na osobnej tasmie a teraz na wspolnej z
cd-kiem.
I na koniec, taki maly programik ibmdft.exe do testowania dyskow wykrywa go
jako 7 gigowy i NON IBM!!! O co chodzi?
bede wdzieczny za pomoc i sugestie
pozdrawiam - czoper