Re: Podkrecony Celeron 300 A vs. PCI

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sun 14 Nov 1999 - 22:12:36 MET

On Sun, 14 Nov 1999 14:44:25 GMT, in pl.comp.pecet rsokol_at_iname.com
(Radoslaw Sokol) wrote:

>Sterowniki mogłyby być jeszcze potrzebne, gdyby była tam karta AGP.
>Przy PCI żadne sterowniki nie mogą być niezbędne.

oj też tak myślałem. być może jest tak w przypadku BXCella -
przyznaję, że nie wiem, bo nie miałem z nim styczności. i nie chcę
mieć. ;)

w przypadku jednak chipsetu ALI mój MatroxMystique (PCI) nie chciał
sie poprawnie zainsatlować na PCI. działy sie cuda o jakich pisałem
gdzieś wyżej.

to jest wyciąg z read.me od sterowników na ALI.
-------
       ALi AGP Driver Version 1.40

This file contains a variety of information you should read before
installing ALi AGP drivers. This setup program contains two drivers,
AgartD.VXD and ALiPCIMP.PCI. AgartD.VXD is the graphics address
remapping table(GART) management for ALi M1541/M1621 chipsets at
Windows 95. ALiPCIMP.PCI is the PCI miniport driver providing seven
services to PCI for ALi M1541 and M1621 at Windows 98.
-------

bez tych sterowników Matrox nie chciał wcale działac, albo działał
jako SVGA.

>Zresztą zmiana
>częstotliwości z 66 MHz na 100 MHz przy działającym systemie w zasa-
>dzie nigdy nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania -- jeżeli
>się nie udaje, to przyczyna w większości przypadków leży w procesorze
>lub pamięciach.

po zainstalowaniu wyżej wymienionego patcha Matroxowi jak ręką odjął
(a magistralę miałem na 95Mhz - 3.5x95Mhz dla K6-333). tak więc
przynajmniej w moim przypadku nie była to kwestia szybkiej szyny PCI.

                   pozdrowionka...
                            Tałajczyk Piotr.........Cz-wa
                            email:....piotrtal_at_promail.pl
                            www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal