Re: Obudowa AT i zasilacz ATX?

Autor: Krzysztof Łątkowski (krzysl_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Nov 1999 - 16:26:51 MET

Czolgiem!

rsb965 napisał(a) w wiadomości: <382E8552.5817453C_at_friko6.onet.pl>...
>Witam,
>
>Mam dobra obudowe AT /Green Big Tower - nie chcialbym sie jej pozbywac/
>i chcialbym ja przystosowac do wspolpracy z plytami ATX. Pomijam w tej
>chwili przystosowanie obudowy do plyty glownej ATX. Czy jest mozliwosc
>wlozenia do tej obudowy zasilacza ATX slyszalem, ze wymiary tych
>zasilaczy sa inne niz AT. Jezeli ktos to robil prosze o kontakt.

Mialem identico obudowe (GBT AT) i przerobilem ja bez problemu na ATX - ma
ten sam rozstaw wkretow.
Cena ok. 100-130 zl (polecam z wylacznikiem z tylu, bo inaczej komputer nie
jest fizycznie odciety od sieci).
Na koncu mozna jeszcze lekko przerobic wylacznik zasilania z przodu
obudowy - trzeba go rozebrac i wyjac takie male gowienko bez ktorego
przelacznik zawsze odskakuje (jak w ATX).

BYE
krzysl_at_polbox.com