Re: Cień na monitorze

Autor: soplic_at_ks.home.pl
Data: Sun 14 Nov 1999 - 14:10:52 MET

On Sun, 14 Nov 1999 12:11:12 GMT, "Krzysztof" <kleos_at_polbox.com>
wrote:

>Od pewnego czasu na moim monitorze - HIGHSCREEN MS 15AX - z prawej strony
>wyświetlanych obrazów pojawia się cień. Jest on tym większy im większa
>rozdzielczość. Przy 640x480 jest prawie niewidoczny ale przy 1024x768 wynosi
>on ok. 2 mm.
>Mam w związku z tym pytanie: czy jest to wina monitora czy karty graficznej
>(posiadam 3D Blaster Banshee AGP) i co z tym zrobić?

To moze byc wina czegokolwiek, karty grafiki : na moim G400 DH na
drugim monitorze widac podobny efekt, /monitory zamienialem/ .
Moze byc rownie dobrze wina monitora a nawet przewodu laczacego go z
karta: Pamietam jak pdlaczylem 21' Della do komputera ale zostawilem
przewod z poprzedniego monitora /ADI 5GT/ i ku mojemu zdziwieniu
mialem taki efekt jak Ty, pomoglo ...zalozenie oryginalnego przewodu z
Dell'a .
Tak wiec zeby stwierdzic musisz poeksperymentowac z podmiana
sprzetu...

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki