Re: Do szanownych kolegów z pl.comp.pecet

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 19:35:59 MET

Dzionka Sat, 13 Nov 1999 09:04:58 GMT, "Yellow" <yellow_at_techno.pl>
wybroadcastowal(a):

>Z ciekawosci spytam czy da sie na tym zrobic prosty router programowy
>lub cokolwiek innego pozytecznego dla sieci?

W Lodzi chodzil swego czasu serwerek WWW na Amidze (Plukwa). Co do
samego kompa - jak na swoje czasy byla to rewelka, duzo bardzo
interesujacych rozwiazan, np. magistrala ZORRO, o ktorej moj kumpel
ex-amigowiec twierdzi, ze przebijala wydajnoscia PCI (nie wiem, jak
jest w rzeczywistosci :-). Dobila Amige durna polityka Commodore
(skoro nawet Jacus Bzykacz z nimi nie wytrzymal i przeszedl do Atari
  :-))) Fakt, fanatykow jeszcze nie brakuje, ale Amiga juz od dawna
stacza sie po rowni pochylej i raczej nic jej stamtad nie zawroci. Sam
mam Amige CDTV, chociaz przyznam sie, ze wyprulem z niej procesor
(coby sie komp nie zalaczal) i uzywam jej wylacznie jako CD i jako
taka sprawuje sie niezle - naped Technicsa robi swoje :-)))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--