Re: Dwa pytanka - help

Autor: leon (leon5_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 19:29:55 MET

W BIOSIE trzeba wylaczyc opcje wykrywania wirusow (o ile dobrze pamietam
"virus warning") gdy instalujesz system, BIOS wykrywa go jako wirusa
poniewaz system zapisuje boot sektor dysku.
leon5_at_friko.onet.pl

Użytkownik Cosmo Unit <cosunit_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:H08X3.23493$jG2.477977_at_news.tpnet.pl...