Problem z Nagrywarka Yamaha 4416E i WinOnCD 3,6

Autor: Sławomir Czetwertyński (antropoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 15:48:56 MET

        Mam problem z nagrywarką Yamaha 4416 E (na IDE). Używam WinOnCD 3,6
i nie mogę od pewnego czasu wypalić żadnej płytki. Dokładniej mówiąc TDK'ów
(tych starych kolorowych). Jeden juz powędrował do kosza a drugiego
itrzeciego niemiłosiernie męczę na testach. Na 10 razy nie udało mi się
wypalić żednej płytki pozytywnie. Przedtem nie miałem probleów. Wypaliłem z
14 płyt i to na różnych nośnikach od BTC przez Philipsy do Samaungów i
żadnych problemów. Czy ktoś miał podobne problemy i rozwiązał je lub domyśla
sie co jest grane??? Co do tego okoliczności przerwania nagrywania to po
prostu na 2, 10 czy też 85 procencie (od niczego to nie zależy, ale głównie
na początku) dysk się zawiesza i nic - koniec. Po paru minutach wyskakuje
error 000000209-00000000 (nie jestem pewien czy dobrze policzyłem zera).
Chętnie wysłucham też innych porad i sugestji związanych z WinOnCD jak i
innych programów typu NERO czy EasyCD.
                Z góry dziękuję
                        Antropoz

    antropoz_at_box43.gnet.pl