Łozyskowany cooler?

Autor: == Leszek == (lkucz_at_kki.net.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 15:18:25 MET

Witam.
Mam pytanie zw. z coolerem do Celera 400 PPGA.
Kupielem wesje BOX (cooler Sanyo), ale po kilku miesiacach dziwne odglosy
jakie zaczal wydawac doprowadzaly mnie do pasji. Postanowilem zmienic na
inny - cichy, lozyskowany. Padlo na Spire. Jednak na opakowaniu widnieje
napis Sleeve Bearing. Myslalem, ze lozysko to Ball Bearing. Moze mnie ktos
oswieic?
Tak przy okazji - wersja ta pozwala na pomiar predkosci obrotowej coolera
(plyta Abit BH6) co to daje?

--
Pozdrawiam,
L e s z e k