Re: AOpen AX6BC - AGP Ratio...?

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 14:12:59 MET

>ma ta plyte i nawet instrukcja gdzies tu sie wala.. heh.. czekaj..
>szukam... ehh nie mam. ale jest tak. na plycie masz malymi literkami
>napisane 1/1, 2/3 i auto. pierwsze z lewej (chyba) jest auto i
>automatycznie ustawia prace karty na 2/3. nastepne 1/1 jest dla
>overclockerow - mozna sobie tym podkrecic karte ale u mnie (viper 550 +
>wiatraczek) wlasciwie byl spadek wydajnosci (swoja droga to dziwne) ale
>nie wazne... a trzecie 2/3 - standardowy tryb pracy karty. jezeli
>wszystko poplatalem to sorki :) ale na plycie musisz miec cos napisane...
> [...]

Dzięki...
Lecz:
1. Na płycie nie mam opisu zworek.
2. W instrukcji również nie.
3. Nie chce mi się przez ok. godz. testować 3d markiem.
Jeśli więc masz gdzieś opis zworek to rzuć go na grupę lub priv.
Trzymaj się...
Bankowy...

            e-mail: arpad_at_polbox.com
e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                      UIN: 44877025
                      Nick: Bankowy