Odp: Do szanownych kolegów z pl.comp.pecet

Autor: Newton (i_newton_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 00:57:42 MET

> Jestem Amigowcem do tego fanatykiem...
> Jedno pytanie co sądzicie o Amidze...

> Chcę poznać wasze zdanie. Dyskutowałem ostat

..programisci to tacy ludzie ktorzy wiedza zbyt duzo
i mysla, ze inni wiedza tyle samo...
Isaac Newton        i_newton_at_priv4.onet.pl *
UIN 52697244
> kolegą, który pracuje na Pc i ma odmienne zdanie co do moich
> na temat pieca...
> Jak każdy broni swojej platformy, wcale mu się nie dziwię...
Jest zbyt cianka do zastosowan bardziej profesjonalny, a amiga dobra jest do
zabawy...wybacz ale to dla tego PC sie tak bardzo rozwinol a nie amiga
        Newton