RAM w win98

Autor: Grzegorz Janiszewski (grzesj_at_polnet.cc)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 14:45:38 MET

Czesc

Moja plyta obsluguje tylko pamieci SIMM. Mialem 80MB 2*8 + 2*32, ale padla
ktoras z kosci 32MB. Skanowanie pamieci pokazuje ze pewne adresy sa zrabane.
I tutaj mam pytanie: czy istnieje mozliwosc zablokowania dostepu systemowi
do uszkodzonych obszarow pamieci (uzywam WIN98) a jezeli tak to w jaki
sposob.

Pomocy - win98 z 16 ram do niczego sie nie nadaje, nawet do pasjansa :((
Odpowiedzi sugerujaca zmiane systemu na inny mniej pamieciozerny dziekuje,
ale nie.

----
Grzegorz Janiszewski
grzesj_at_polnet.cc