Odp: Podkrecony Celeron 300 A vs. PCI

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 18:57:06 MET

Użytkownik Maciek <maciek_at_frodo.com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:382BD8D8.B3ACD12D_at_frodo.com.pl...
> Witam wszystkich grupowiczow.
> Borykam sie od pewnego czasu z pewnym problemem,
> a mianowicie:
> Podkrecam procka na 450 MHz, 100 MHZ na plyte gl. niestety karta
> grafiki (Matrox
> Millenium) na PCI
> nie dziala na tej czestotliwosci plyty gl. Poniewaz mam chipset
> intela, nie moge
> manipulowac dzielnikiem czestotliwosci
> plyty na poszczegolne sloty. Plyty glownej nie zamierzam na razie
> zmieniac, a
> przyspieszyc procka owszem.
> [...]

Kazdy sprzet MUSI pracowac z 100Mhz (nawet starenki Trident albo S3 Vision
864) - po prostu czestotliwosci AGP, PCI, ISA i EIDE sa takie same jak przy
66Mhz

--
Michal Mlynarczyk
michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl