Re: Nagrywanie, a prawo

Autor: Dentarg Dentargus (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 16:01:06 MET

On Thu, 11 Nov 1999 23:13:25 GMT, "Marcin Spychała"
<birdy1_at_poczta.onet.pl> wrote:

>skopować
>
>Wnioskuje z tego, ze dla wlasnych potrzeb mozna kopiowac do woli ?
Tia ... jasne.
Jest regulacja prawna, ze dla wlasnych celow (takie ogolne pojecie
Backupu), mozna zrobic sobie 1 kopie.

Do woli to raczej nie mozna.

Najsmieszniejsze jest tez to ze wedlug nowego prawa, nagranie filmu z
TV na VHS to takie samo przestepstwo jak skopiowanie gry czy plyty
audio ... dla mnie taka sytuacja to ROTFL .... ide kogos zgwalcic,
pewnie dostane najwyzej kare pieniezna, albo mnie uniewinnia, za niska
szkodliwosc czynu (w koncu ucierpi tylko 1 osoba) ...

Cos mnie dzis ponosi ... ide sie przewietrzyc.

Sorry za takie off-topic'i, ale to Birdy zaczal ;)).

pzdr,
Dentarg

--
                e-mail:jozef_at_kki.net.pl