Media Ring Talk 99

Autor: Hudson (hudson_at_alpha.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 14:56:48 MET

Witam wszystkich grupowiczow!

Mam mala prosbe o pomoc.
Czy ktos z Was spotkal sie juz z programem Media Ring Talk 99
sluzacym do obslugi telefonu via Internet (PC to PC lub PC to phone)?
Mam wersje tego programu ale nie potrafie sie doszukac czy jest
on freeware czy shareware. W instalacji jest mowa o rejstracji na
serwerze MR Talk ale wyglada na to ze jest on potrzebny tylko po
to by zestawiac polaczenie dwoch pecetow z MR Talk 99.
Nie wiem tez czy samo korzystanie z takiego serwera jest platne?

Jesli ktos korzystal juz z takiej formy korzystania z internetu (czy raczej
z telefonu :-))) ), to bardzo prosze o pomoc. Jakiekolwiek
wskazowki beda dla mnie bardzo cenne.

Dziekuje i pozdrawiam,
Janusz