Re: Moja mysz Logitecha wariuje :(

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 14:40:19 MET

>Objawy sa takie, jakbys w czasie pracy przelaczyl mysz z 2przyciskowej
>na 3przyciskowa. Albo twoja myszka dostala AI ;) pewnie wystarczy
>podgiac styki od przelacznika, moze byc tez, ze puscil ktorys lut bo byl
>"zimny", wtedy pomasuj myszce luty lutownica.

Kupilem sobie ostanio takze mysze Logitecha - konkretnie WheelMouse (ta z
koleczkiem). Po zainstalowaniu sterownikow dostarczonych na CD (tak - bylem
w szoku jak mi dali strowniki do myszki na plytce :-) pod NT'kiem zaczelo
jej odbijac ... rozne takie skoki, klawisze sie pozmienialy i wogole
cudawianki.

Rada byla prosta - najnowsze sterowniki ze strony producenta i problemy
znikly.

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl