Re: Celerony - overclocking

Autor: Robert Koszyka (gulnar_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Fri 12 Nov 1999 - 08:50:43 MET

Mike wrote:

> Witam
> Interesuje mnie jak mozna najlepiej i najskuteczniej podkrecac celerony
> dokladnie chodzi o celka 300a i celka 400a PPGA , na plychie asusa P2B
> na ile mozna je kopnac
> u mnie chodzi 300_at_450 - moze mozna lepiej ?
> i moge wymienic go na 400 ppga i nie wiem czy warto
> Pomozcie
> Dzieki
> Pozdrawiam
> Mike

Hej
Zlozylem ostatnio kompa na P2B i Celeronie 400 na FSB = 83 (= 500 MHz na
procu)
hula az milo z chlodzeniem "BOXowym", bez zmiany napiecia,
przejscie na FSB = 100 MHz (600 MHz) powoduje zwis przy uruchamianiu
Windowsa
Jest bardzo prawdopodobne ze po podniesieniu napiecia pojdzie na 600
(niestety nie moge tego sprawdzic bo komp poszedl do klienta)
Aha - celeron byl BOX z Malezji.
Pozdrawiam
Robert