Sound Blaster AWE64 - HEELP ME !!

Autor: Camel (camel2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 23:28:33 MET

Hejka

Nie wiem co sie stalo czy czasem nie siadla mi karta dzwiekowa ??

Mam Creative SB Awe 64 , Nagle przestal chodzic mi
dzwiek , jezeli wejdziemy do Menagera Urzadzen sa
3 parametry do Awe 64
Awe 64 Audio
Joystick Port
MIDI

na wszystkich trzech jest ostrzezenie i gdy wejdziemy do menu ze
sterownikami
w opisie stan urzadzenie pisze :

Urzadzenie nie dziala poprawnie, poniewaz Bios w urzadzeniu
zglasza niepoprawnie zasoby dla urzadzenia (Code 9).
Skontaktuj sie z producentem komputera w celu dostarczenia
zaktualizowanej wersji Biosu.

Gdy wchodze do dosa np przy tescie karty pisze:

ERROR:
Bad Resource Data Checksum (Vendor ID 142f0000) Expected=68 Actual=64
Bad Resource Data Checksum (Vendor ID e4008c0e) Expected=68 Actual=64

CO jest grane , dodam jeszce ze od nowa instalowalem karte , windoze ,
zmienialem karte w portach .. aha mimo iz wyskakuje w dosie blad pod
dosem jest dzwiek jak odpalam
jakies np demko scenowe.......

Please pomozcie , co to moze byc ???