Co z tym modemem GVC Conexant soft K56

Autor: Waldemar Krawczyk (vuk_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 22:40:29 MET

Witam

Mam problem z modemem GVC Conexant soft K56 , na PCI opisywany w ostatnim
numerze CD Aktion. Wykrywany na przerwaniu 0 (zero) reszta OK , łączy
poprawnie przy zblokowaniu do 28.800 ale po ok. 1 min rozłącza się . Może
winna być linia , ma przesłuchy . Pytanie co można z tym zrobić wyłączając
zmianę modemu , słyszałem o komendzie AT która eliminowała by rozłącznie
przez centrale (centrala analogowa ).

Z góry Wielkie Dzięki

--
/\  http://friko.onet.pl.si/vuk