Re: Asmax

Autor: Piotr W (tsvs_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 21:00:09 MET

Marek napisał(a) w wiadomości: <80con2$e01$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...

>Poniewaz akurat TPSA zdjela mi PCM-ke (maksymalnie 9.6 :( pomyslalem
wiec -
>dobrze sie sklada - czas kupic cos szybszego.

Czy aby na pewno zdjęła ?

>Sprobowalem zewnetrznego ASMAXA V.90. Niestety nie udalo mi sie ani jeden
>raz uzyskac polaczenia z predkoscia wieksza niz14.4 (fakt - linia jest
>rzeczywiscie kiepska). Zreszta bez ograniczenia maksymalnej predkosci nie
>zgwizdywal sie w ogole.
>
>Marek

I tu raczej masz dowód.
Najprawdopodobniej nie zdjęła, tylko wymieniła na nowszą generację
Otóż z własnego doświadczenia z ostatniego tygodnia
mogę stanowczo stwierdzić że:
Aktualnie instalowane PCM-ki pozwalają uzyskać transfer negocjowany
do ( moje testy, bez V.90 ) 31200 bps.
Z opcją V.90 nie dogadają się !!!!
Na drugiej linii ( połączenie bez PCM-a )
transfery negocjowane 37333bps do 45333bps, zależnie od połączenia
Przed przebudową sieci było regularnie 45333bps

Dane te pochodzą z pracy na ASMAX-ie ( internal - ISA )
Druga linia przez PCM-a od tygodnia.

--
Piotr W
---------------  inet:  tsvs_at_friko5.onet.pl   --------------