Re: Jaki Swap file?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 17:27:40 MET

C97 Š wrote:

> Artur Gawryszczak wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> eeeek. wrong. jezeli masz zmienny swap to winda dopisuje do pliku dane
> (powieksza go) co zawiera wiecej czasu proca niz wpisanie do istniejacego
> pliku danych. zrob sobie taki test ... zapusc unreala i graj na zmiennym
> swapie, a teraz ustaw swapa na stalego - w drugim wypadku musisz odczuc
> przyrost szybkosci...
Po to wlasnie mam minimum, zeby winda mazala po istniejacym pliku zamias
alokowac i dealokowac megabajty na HDD. Nie pamietam, czy swap 128MB do
Unreala wystarczy, jak nie to nalezy ustawic tyle ile potrzeba. Nie
ustawiam dla swapa maksimum, bo zdarzalo mi sie po dziwnych manewrach
miec swap 300-400MB (nieopatrznie uzylem HexWorkshopa do edycji headera
300MB .wav, zamiast zrobic to pod DNavigatorem), lub 200MB (3 wieksze
programy, kilka mniejszych, jakas sesja DOS, jakis proces co zaalokowal
sobie 48MB na tablice ...), wtedy owszem widac bylo spowolnienie ale to
nic dziwnego (W98 + 64MB + full bajerow - wszak ten system ma wygladac
:), jak potrzebuje systemu, ktory dziala to odpalam Linuxa), a na
codzien szkoda mi miejsca na tak duzy plik.

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl