Re: Przerwane formatowanie

Autor: Jacoj (jaco_j_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 17:55:10 MET

Maciej Machacz <xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl> w artykule
news:80eol3$aic$1_at_info.cyf-kr.edu.pl pisze...

> A ja myslalem o formacie dosowym ... bo ten spod windy to wlasciwie
> quickformat.

Wiesz co, Ty po prostu bredzisz, quickformat pomija sprawdzanie
powierzchni dysku i od razu nadpisuje FAT (IIRC).

Jacoj - Jacek Jakubowski
jacoj_j_at_friko4.onet.pl
Nic na siłę, tylko młotkiem ;-)