2 problemy

Autor: jędruś (bartexpo_at_sortie.com.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 13:11:19 MET

Majc dzien wolny wiec postanowilem sobie zlozyc
kolejny komputerek ale:

1.

Nie moge sformatowac HDD Seagate 1,7GB.
Radzono mi sformatowac go na Amidze ( brak ),
albo sciagnac pliki ze strony www.
Znalazlem na stronie www. dokladnie taki sam dysk
i.......... no wlasnie CO DALEJ???? Na plikach
nie ma komend FORMAT itp.
Formatowanie Win. i DOS-em nic nie daje a teraz
tak sie zrobilo, ze juz caly czas wyswietla sie komunikat
o niezgodnosciach. Jedyna rzecz ktora udalo sie
zrobic to zainstalowac Win. 3.1, bo 95, 98 albo NT
nie wyszlo. Musze mic na nim co najmniej 95
ale nie daje sie taki jest ten twardzel.

2.
Wlasnie do tego PC chce zainstalowac na wrchiwum
HDD 15 GB ( operacyny ma byc na w/w 1.7 GB), jednak
plyta ( 133/166 ) wykrywa 8,4GB z 15 GB. Podobno sa
programy ( Biosa ) ktore pozwalaja na oszukanie plyty coby
widziala dyski pow. 8.4 GB a ja potrzebuje 15.3GB.

Gdyby ktos dysponowal takimi programami lub wskazal
skad je sciagnac to prosze o info.

pozdrawiam

jedrus