Re: Jaki program do nagrywania CD

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 12:31:23 MET

>No niezupełnie tak: Ze swoją wypalarą CD-R55S dostałem WinOnCd, który audio
>przegrywał mi z 1x prędkością i w ogóle co trzecia płytka leciała do kibla.
>Zmieniłem na EasyCD Creator i co? Wszystkie płyty we wszystkich formatach
>nageywam z max. prędkością bez żadnych błędów.

Ja korzystam z Nero i DiscJugglera, oczywiscie praca pod NT.
Nagrywarka i CDROM IDE - na komputerze ze 128MB moze robic praktycznie
wszystko (word, IE, itp) i nic sie nie upiernicza.

Wszystko dziala stabilnie podczas nagrywania zarowno z dysku jak i w locie
CDROM-->CDRW.

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl