Re: AbbYY FineReader 4.0 - jak jeszcze raz uruchomic???

Autor: Tomek (4tomek_at_friko6.onet.plNOSPAM)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 06:28:31 MET

Andre wrote in message <3825ebc5_at_news.vogel.pl>...

> U mnie nie ma takiego wpisu. Czemu to można zawdzięczać?
>
>ANDRZEJ TUREK
>0 501-417-515
>andre_at_kr.onet.pl Kraków

Czesc !

1) pelna wersja programu
2) program nie byl uruchamiany
3) zainstalowales najpierw okrojona wersje Fine Reader-a np. dolaczanego do
niektorych skanerow, a potem dopiero demo Fine Reader-a, ktore "uznalo", ze
jest juz zarejestrowane
4) pod Windows nie ma rzeczy przewidywalnych i niemozliwych :-)

Ma ktos wogole w pelni dzialajacy crack do Fine Reader-a ?

--
Tomek
4tomek_at_priv6.onet.pl.NOSPAM