Re: ale palnąłem głupotę !!!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 04:21:06 MET

On Wed, 10 Nov 1999 21:18:46 GMT, Robert_SM <roberts_at_wsb-nlu.edu.pl>
wrote:

> [...]
>:>půycie.
>:>
>:>...a wićc tak:
>:> Celeron 400
>:> DIMM 64
>:> HDD IBM 9,1 U-ATA 66
>:> Riva TNT2 8MB
>:> CD-ROM: LG CDR8400B lub Asus s500 (lub s400) lub CTX 40
>:>
>:>Půytć chciaůbym z chipsetem Intel 810 i mam do wyboru
>
>...no, wůa¶nie tu! Po cholerć mi chipset Intel 810 skoro chcć mieă
>kartć Riva TNT2 !? Przecieý w Intelu 810 jest juý grafika no, nie?
Za czynasz pisac do rzeczy ;-)

>Wićc ponawiam pytanie, ale teraz juý chodzi o chipset Intel 440 ?X.
>- Wůa¶nie w sklepie powiedziano mi, ýe najlepszy jest BX czy to
>prawda?
Jak na razie tak, ale tylko do momentu gdy na rynku nie pojawia sie
plyty na nowych chipsetach made by Intel.

W tej chwili w cenie do 500 mozesz kupic np. AOpen AX6BC. Calkiem
niezla plytka, dobre wykonanie i stabilnosc. Jesli jednak mozesz
troche dolozyc to pomysl o ABIT BH6 (chyba nie trzeba przypominac jak
ladnie podkreca sie na niej Celki). To jest moj typ w klasie ~500zl.
Co prawda nie obsluguje UDMA66 ale to mozesz sobie darowac - zysk
predkosciowy jest dosc symboliczny. Poza tym piszesz:
> Riva TNT2 8MB
Jesli to jest to o czym mysle - czyli Vanta, to przemysl zmiane na
TNT1 np. Creativa za ok. 340zl lub - opcja drozsza. TNT2 M64 z 32Mb
ramu.

Pozdrawiam
GLide