modem ZyXEL Omni 288S

Autor: Szymek (stilus_at_open.net.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 00:52:08 MET

Cze
Mam modem ZyXEL Omni 288S ale bez zadnej dokumentacji
i programu obslugi, szczegolnie faxowego z funkcjami voice.
Uzywam programu faksowego BitWare v3.30.08, ktory wykozystuje
funkcje voice modemu, ale nie mojego. Nie wiem dlaczego, mimo ze
wczytalem do flashromu uaktualnienie i w systemie widnieje teraz jako
ZyXEL Omni 288S Modem (V90)+Fax+Voice oraz sterownik w najnowszej
wersji O288S V3.01. Moze inny program faxowy, ale jaki? Bardzo mi zalezy
na wykozystaniu funkcji voice - automatyczna sekretarka, rejestracja
rozmow, poczta glosowa itd.

Pazdrawliaju :-)~* Szymek
stilus_at_open.net.pl