Komputer unplugged

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 01:02:34 MET

Wymieniałem dzisiaj pamięć w komputerze. Takim nienajnowszym (Pentium
100) z zasilaniem AT. Żeby powyciągać SIMMy musiałem wyjąć na chwilę
jedną z wtyczek zasilających. Wymieniłem pamięć i odpaliłem maszynę,
żeby sprawdzić, czy wszystko w porządku. Komputer się odpalił, system
wstał, więc zamknąłem go i zabrałem się do zakręcania obudowy.
I w tym momencie zauważyłem, że ta połowa wtyczki zasilania dynda
sobie luźno.
Czy to normalne, że on działał? Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się
zapomnieć o podpięciu zasilania, więc nie wiem. A jeśli to normalne,
to po cholerę były aż dwie wtyczki?

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_armagedon.vc.pl