Re: ... a na ekranie ?nieży - problem

Autor: Slawomir Ziolkowski (ziola_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 00:20:10 MET

Ja mialem S3Virga i tez podobne objawy..
-przy przewijaniu ekranu w notepadzie znikaly czcionki
-odpalanie filmow powodowalo smici na ekranie itp.

1) wymiana driverow pomogla, ale na chwile..
     bo po pewnym czasie problemy wrocily
2) zwolnienie procesora do podstawowj predkosci tez pomoglo
   (ze 210 mhz na 166 mhz mam 166mmx :) )
3) ale najlepszym rozwiazaniem okazala sie wymian na tseng et6000
     polecam.. bardzo przyjemna karta....