modem i sygnal zajetosci

Autor: C97 Š (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 11 Nov 1999 - 00:04:00 MET

hia

mam takie pytanie - jak zmienic w modemie zoltrix spirit takie cus...
gdy sie lacze do tepsy to zwykle mam sygnal zajety (no standard u mnie :)
i teraz sygnal zajetosci powtarza sie 4 razy (piii piii piii piii) i
dopiero ponownie sie laczy - jak skrocic ten czas tak aby bylo tylko raz
piii ostatecznie dwa?

korzystam z programu Advanced Dialer 1.2 (nowa wersja mi sie nie podoba)
ktory nie ma tego typu funkcji wiec sadze ze mozna to zmienic za pomoca
komend modemu... jakie to komendy ?

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl