Re: LiveWare 3.0

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 22:05:49 MET

> Dochodzą nowe programiki takie jak:
> -Creative Restore Defaults
> -Diagnostics
> -EAX Demo (zwykły readme)
> -SB Live! Experience (nowa wersja)
> -Speaker Preset Setup (nowy interfejs ale cała reszta po staremu).
> -Surround Mixer (j/w. Zmienił się tylko wygląd ).
> -Creative Recorder (całkiem fajny i prosty programik do nagrywania i

No fajnie,
ale jak ja nie chce zadnych programow, a tylko nowy "rdzen",
czyli chyba w sumie drivery,
tal abym mogl skorzystac z pewnych nowych mozliwosci
(np. 4-kanalowy dzwiek pod WinDVD pojawia sie po instalacji LW3,
ale przeciez nie chyba z powodu calej tej kupy dodatkowych programow!?)

Jest jakas wersja minimalna LW3?

Dzieki,
Pozdrawiam,

Enio.