MODEM DeskPorte (zewn) - problem

Autor: Rafał Grześkowiak (grzeskowiak_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 20:27:49 MET

Witam!
Dokladnie: modem Microcom DeskPorte 56k Voice.
Mam nastepujace podlaczenie kablami:
w scianie rozdzielacz na telefon i modem
(przy laczeniu do interka wszystko dziala OK)

Problem dotyczy rozmow telefonicznych (najzwyklejszych).
Nie wiem, nie umiem albo cos jest zepsute, ale nijak
nie moge wykonac polaczenia telefonicznego.
Korzystam np. ze standardowego Telefonu (aaa-fe) pod
Win95 (tfu), wybieram sobie numer (sluchawki i mikrofon
podlaczone do modemu, sa dzialajace i sprawne),
slychac sygnal, potem wybieranie,
sygnal oczekiwania i ktos odbiera. I co?? Slysze kolesia,
ale koles slyszy tylko piiiiiiiiiisk i mnie w ogole ?!?!? :-(
Jednak jesli ktos w tym momencie podniesie u mnie
w domku sluchawke telefoniczna, to moze sobie dalej
rozmawiac, a ja slysze rozmowe w sluchawkach, chociaz
ci, ktorzy rozmawiaja, mnie w ogole nie slysza ?!?!? :-(

Nie wiem tez, co jest z odbieraniem rozmow. Gdy ktos
probuje sie dodzwonic, nie ma zadnej informacji o tym
ze strony modemu. Rozmowe mozna odebrac tylko
z telefonu.

Jeszcze jeden przyklad: zamawiam sobie np. budzenie
    na centrali. Przy zamawianiu z telefonu slychac
    kobietke: "usluga zostala przyjeta...". Przy zamawianiu
    budzenia z modemu nie ma zadnego glosu.
    W obu przypadkach budzenie jest realizowane
    prawidlowo.

Prosze o jakies sugestie, opinie, moze jakies sprawdzone
programiki free/shareware'owe do obslugi rozmow
telefonicznych.

Dziekuje bardzo. Pozdrawiam, RAV, K-lin.