Re: Update HOT66 na ABIT BE6

Autor: Piotr Krukowiecki (piotr_at_linux.viii-lo.krakow.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 19:01:30 MET

In article <_chW3.16230$jG2.349156_at_news.tpnet.pl>, Milosz wrote:
>Nigdy nie miałem kłopotów z jakimkolwiek updatem biosu. w tym przypadku
>muszę sie jednak poddać. próbowałem komendę na wszelkie sposoby i zadiabła,
>tka więc RODACY pomóżcie.

Gdzies przeczytalem ze nowy bios do kontrolera (1.20) jest razem z
nowym biosem do plyty - NU. Bios ten jest dostepny na ich ftp,
natomiast nie widzialem go ich stronie (moze przez korzystanie z
w3cache'u?). Sciagnalem go, ale jeszcze nie "flashowalem", wiec nie
wiem jak to jest.

--
Piotrek
piotr_at_viii-lo.krakow.pl