Re: Jak nieodwracalnie zniszczyc dane na HDD?

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 10:12:53 MET

> Reasumujac wszystkie posty
> odpowiadam: CHi niszczy dyski twarde.

A w jakiz to sposob?

> Oczywiscie, ze mozna go odzyskac ale
> ja widzialem jak taki dysk pracuje po usunietym virusie tego typu.

Zepsul sie?

> Po drugie specjalnie podalem ten typ virusa bo gosc i tak go nie znajdzie
> jak znajdzie to pierwsze co zrobi to zarazi swuj komp lub ten na ktorym
> pracyje i bedzie mial nauczke.

Faktycznie, CIHa trudno znalezc. Szczegolnie bioroc pod uwace ze ciac czy
cert (nie pamietam)
trzyma archiwum wirkow na www. O adresy nie pytajcie.

> Po trzecie niezle sie nameczy zanim ten virus sie uruchomi.

Nie bedzie sie meczyl. Uruchomi execa i po sprawie.

> Po czwarte osob wogule nie kumajacych o co chodzi odsylam do ksiazek
> (polecam: "Nie tylko wirusy" - wydawnictwa helion

Dudek dobrze pisze, ale tam jest dosc malo o wirusach, i w dodatku raczej o
tradycyjnych produkcjach - w asm i te kliamty. Zadne wiruski na neexe itp.
A rozdzial o generatorach pomine milczeniem. A drugi jest o engineach
polimorfizujacych
- moze wytlumaczysz mi co to ma wspolnego z cihem?

> oraz "Wirusy - pisanie
> wirusuw i antywirusuw" wydawnictwa Lupus

lupus wydal taka ksiazke? nie slyszalem.
<olsnienie> aaaa ! mowisz o Blaszczyku!
Co tam takiego jest o cihu? to imo niezla ksiazka, ale
dosc stara. tez 'tradycyjna' tzn asm i wirki dosowe itp

> no i oczywiscie od strony praktycznej to w internecie mozna tego znalez
> mnustwo :)).

wiadomo

> Jezeli kogos urazile to z gory Przepraszam.

mnie nie

> PS. A na codzien jestem programista.... :)

ale w visual basicu :->

ja z kolei polecam 'patologie wirusow komputerowych' d. ferbrache